Tuesday 6 December 2011

SESAWANG (!)

Hi hollo bloggeh , ya Allah dah lama sial aku biorkan blog aku ni bersawang , sampaikan si lelabah dah buat setinggan woi tak tahan Jahhh ! *wa bedek sumpah bedek . Kay go , tadi kan sedang sedang aku bertweet aku bukak profile twittah aku tu kan , sekali dekat info aku tu aku nampak polak link blog , sumpah aku like OMG OMG OMG *sambil tutop mulot . Bhahaha aku lupa doh lupa aku ada blog *kepala ho lu lah lupa . Kay aku mintak mahap lah , bukan apa siak aku dah tawor hati sejak blog aku di sita , kecelakaan itu membuatkan aku tak tidor siang tak makan siang tak mandi siang *ehh sial lah lu ni kan . Kay aku sial , memey ah aku sial !

Paling tak boleh tahan aku cek last post aku on 1st August , sumpah lagi sial daripada biasa . Kesian blog aku ni dah dibuat dibiarkan sunyi sepi tanpa entry wakaka . Babih ah ! Bukan apa sesejak ni lah kan aku jadi pemalas nak menaip pepanjang like usually kan , serius wa tengok pollower menyedihkan sihal oi , tak tahan getaran *getaran apa lagi sial . Aku sadayhhhhhh dgn pollower aku yg tak cecah jangan cakap puluhan , belasan pon belom ya amponn Jah betapa sedih blog aku ni . Aku nak ah jugakkan cek blog lama tuh nak tengok jugak ada ke hoi pollower baru , pasal masa aku bukak 4bulan lepas ada pollowe baru sial , please eh jgn pollow yg tuh , sesumpah aku sumpah uolzzz kang :O

Ehh kay ah aku rasa cukop ah untuk selepas 4bulan, kay ni entry ter-latest aku . Kbai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

2 comments:

  1. Harhar wa hidop je kakoken , tak nampak wa asek mengilai je pat Facebook :P

    ReplyDelete

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado