Monday 12 December 2011

HOBBY

Tenenenene ~ *starting music , heuheu actually semalam aku dah nak update pasal hobby , tapi asek lupa je nak log in blog ni , biasalah banyak lagi laman sesawang yang aku nak log in kan isk isk *kesian blog lu tersadai . Harhar memang kesian doh , dulu blog dengan Facebook lerr jadi peneman setia gua , sekarang dah tak , Facebook pon macam dah takda hati nak onl harhar *tapi kemana mana lu nak bukak jugak . Biasa lewwww kan hp titewwww ada wifi , takkan nak lepas kan peluang ye dak , blog pon haihhh . . . kalau igt tu aku log in lah haha . Tapi sekarang twitter di hati ku , selamat datang twitter selamat datang ke dalam hati ku . Pangggggggg ! *effect pelempang . Adohhh ghileks ah aku telling the truth je , tak semena mena aku dah lukakan perasaan blog . Kay stop ah aku merapu dari tadi .

According to the title tu kan , kauorang semua mesti tak sesabar nak tahu apa hobby aku kan harhar *lu pikir lu retiss ke . Harhar memey ah ! Alah kalau uols nak tau sangat boleh je . Kay hobby aku dalam minggu ni picit jerawat kihkih , such an nice hobby youuuuu *jiran sebelah menyapa . Heuheu apa benda aku makan pon aku tak tau lerr sampai betimbon jearawat dekat muka aku ni , dah bersih tu bersih noh , sekali dia tumboh haa kau macam cendawan tumboh selepas hujan , tak ke sialan tu kan _|_ . Haihh dah lah tu kau kekecik takpa , ni ha kau sekali tumboh besor batu . Lagi sial once again _|_ .  Tangan aku ni pon gatal jugak , sesikit nak menggarok muka haa kau tergarok jerawat indah nian hidop aku , rasa macam nak rendam  lelama dalam air panas .

Kay tu je ah hobby aku setakat ni , hobby yg aku paling susah nak dapat k bai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado