Wednesday 14 December 2011

MEOWW MEOWWWW

Hello hollo holle . Uolzzz uolzzz hari ni iolzzz nak ngupdate lagi heuheu . Kay semua hari ni aku nak update pasal apa ek kauorang rasa ? Ala rasa lah rasa lah rasa lah cepat ihikhik . Panggggggg ! *kena baling baldi . Auhhhhh sakit shial bapak ah . Alah orang seherius ni woi . Kauorang tengok title je dah tau he emm pasal apa lagi kan , bunyi mendalah atas tu mesti lah bunyi kucing kan takkan bunyi flaminggo mintak makan heh . Hari ni aku nak buat entry berbaur bunga bungaan je kan . Ye ah nak cite pasal kucing tu ye kucing faham siapa kucing ? Siapa yg alah kucing dinasihatkan jauhi entry aku *geli sial alahan bagai . Alah ramai sial alahan lu apa tu *kay kay wa tak tau . Kann aku dah ckp diam je . Hiks

Beberapa hari yg lepas si NINE rumah aku ni beranak , bafakkk dia ngandong tak lama tetiba dah nak beranak , pasal apa kami tau dia nak beranak ? Siyes mak aku ckp dia melalak start suboh sampai tenghari , melalak melalak mak aku marah dia diam , lat beberapa minit dia melalak lagi , mak aku pon siot jugak suruh NINE tu beranak bawah katil aku harhar . NINE tu pronounce dia bukan SEMBILAN dalam ENGLISH ye adik adik , dia bahasa melayu biasa ah NINE okay . Kay GO ! Dia ah melalak sana sini , last last mak aku biorkan je , tapi mak aku dah sediakan hospital untok dia lah . Hospital kotak harhar . Dia nak private sial , mak cakap kucing beranak jangan tengok nanti tak keluar anak dia . Kay aku tak tengok pon hiks . Last last masa maghrib tu aku selak kotak tepong tu sekali nampak dia . Haa kau dah selamat pon melahirkan 3 hekorr cahaya mata . Kerlasss uolzz warna dia HITAM , KUNING KEEMASAN . Sekor hitam dueko lagi kuning keemasan tu ah . Pergh bapakk ah anak dia gila comel nih he emmmm .

Lepas tu anak dia ni kan ehh mmg aku speechless sial tengok , dah lah memasing tergemok macam tu , lagi tak boleh blah bila kan anak dia ni baru 2nd day keluar dah terberak . Harhar pat tu paleng aku dengan mak aku berdekah sial , si Hitam tu lah dah lah tengah menetek lepas tu boleh terberak , pergh lepas tu aku lah mangsa kena lap segala najis dia , nasib uols baby , kalau tua hah tak sanggop iols you know . Tapi mmg ah kan semenjak budak bertiga ni lahir haa kau mak ni dah macam bela baby manusia , mak cakap anak kucing pon dah macam anak manusia kita bela , mana tak nya asal aku turon bawah mesti mak ngadap budak bertiga tu heuheu . Untong lah Si NINE tok sah caring anak dia sangat manusia punya caring tak hengat weh . Tapi tak tau ler berapa lama tahan tu . Ni ada lagi duekor tengah bunting . Tunggu hari nak beranak . Lahai mak dah ghisao mana nak letak tu , yang tiga hekor ni je dah sebesen , lagi haa yang keluar tu tak tau berapa ekor pulak . Melacor je kerja deols ni lah sumpah lahai penat weh nak jaga anak anak kau . Setahon sampai 3kali nak beranak . Tak ke sial tu kerja menyundal je lahai .

 Nampak tak kemesraan deols <3

 Si Hitam ni suka tidor acamni , perot dia balance nak tidor terlentang haih

 Alalalala comel tak :O *gigit bantal

 Si Nine yang sayang dekat anak <3


Binatang pon tau sayang anak :'O , renung renungkan lah

Kay aku rasa cukop lah ni eheh , comel tak ? Kay aku nak gentel deols kejap .Bai



Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado