Friday 16 December 2011

AA

Hi hollo bloggeh , hari ni aku kurang sihat lah . Macam nak demam je , macam je eh macam tak doa pon . Kalau boleh memang aku tanak demam pon , memang ah tak kan takkan demam pulak nak aku , eh sama je harhar . Kay hari ni serius aku tak boleh merepek sangat , kepala aku pusing gila babas , bangun je okay . Lepas bekpes datang balik si penyakit aku paling benci , ye sorry to say aku benci kau wahai sang penyakit . Kau lah tu si selsema . Dari siang semalam aku sneez tak henti ingatkan sekejap je sekali haa kau melarat sampai ke malam . Tak suka tu kay tak suka , nasib semalam takda MJ12 , kalau tak serius tak boleh focus . Err then disebab kan tu jugak aku tak jadi nak keluar dengan the girls tu heheh . GIRLS BRING THE BOYS OUT ! Tiba tiba je -.- . Alah aku nak sangat follow deols tu pergi JPO . Tapi . . . isk isk isk *buka jendela . Apa kan daya kesihatan tidak mengizinkan . Cinabeng !

Tapi kan kan actually entry aku ni bukan aku nak cite pasal aku demam ke apa kan, lahai macam mintak simpati bebenor lah woi . Ni haa nak cerita pasal ARIFF ALFIAN , kalau siapa twitter user mesti tahu pasal dia , pelajar Malaysia sponsored by Petronas belajar dekat University Collage Of Dublin , Ireland . Yeah thats it ! Dia lah dia , pandai memang pandai , sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatoh ke tanah jua . Eh ? Bhahaha bodoh salah bebenor ler tu , dia ni bukan lah mencuri ke merompak ke apa . Aku kalau cerita pasal study dia ni memang panjang , so aku sarankan dekat diri aku tak payah cerita , taip je . Ehh ? Aha lagi sial . Okaykay serius kejap , dia ni pandai budaknya , bekas ketua pengawas and pelajar harapan sekolah uolz , kerlas kan ? Thats y bila dah pandai sangat tu sampai Petronas dengan bersuka rianya nak taja dia . Mula mula okay , lama lama dia ni macam kejutan budaya you know kan , haa kau belajar tah kemana . Dah lah tu parents dia menanggung beban hutang dekat UCD tu RM160.000 , tak silap lah . And bagaikan jatuh di timpa tangga sian gila mak bapak dia , dah lah tanggung hutang RM160.000 , si Petronas saman 800K dekat mak bapak dia . Kalau ye pon si Petronas ni ogak ogak lerr oghang tu dah lah nak tanggung hutang UCD , kau pulok menyaman . Kan tak ke sejuta tu nak menanggong beban ? Hmm dah lah tu , sebenarnya sejak 3TAHUN lepas ARIFF ALFIAN ni lost contact dengan family dia . Lagi kesian gila , dah lapan kali parents dia turun naik Ireland nak settle kes dia carik dia .

Paling menggemparkan Malaysia bila dapat tahu yang dia ni dah kahwin dekat sana , kahwin tu takda hal . Yang ada halnya dah lah kahwin dengan kaom sejenis . Pergh kepala bana beliau . Dah lah tu kalau kauorang tengok costume dia pakai tu memang lah tersangat sangat memalukan bila dia cobaan pakai actually bukan cobaan lah , memang dah terang terangan pakai baju melayu siap bertengkolok lagi , tengkolok ke tanjak ? Tah lah memana je lah . Err siap ada gambar masa menyarongkan cincin , gambar bercumbu , alahai bahagianya pasanga pengantin baru ni _|_ . Kalau kauorang nak tengok lebih lanjot click sini . He emm amat sial doh dia ni , tak sudah menyusahkan keluarga , memalukan rakyat Malaysia terus ke kaom melayu dan Agama Islam . Hmmmmm dia ni tak fikir ke dia buat apa ha ? Ini lah orang kata kalau saiton dah menyelubungi diri . Apa pon as a Malaysian doakan lah dia kembali jalan kebenaran . Tapi kan bila tengok muka dia kan serius serius hahah serius weh serius macam muka kawan aku . Kay tak payah cakap nama lah harhar .


CLICK UNTUK BESARKAN











Kay itu sedikit sebanyak bingkisan lah eh harhar , tengok lah . Banyak gambar harihari bahagia si puakazzz ni . And please ni semua aku baca dekat UTUSAN ONLINE , salah dia salah lah aku . Kbai

p/s : Ariff Alfian lu balik lah , sian mak bapak lu . Lu dah lah memalukan mak bapak dengan negara negara sendiri lu malukan , lu malu lah sikit eh . Wa malu ni . Kbai wa nak main pokok semalu ehikhikhik .

Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado