Monday 19 December 2011

PENAT

Hi hello hollo bloggeh , hari ni isnin kan ? Hah isnin kan ? Ye isnin , serious ingat hari ni ahad , mana tak nya abang aku tak merambos kerja hari ni , konon MC demam , jadahh . Lu malas kan pasal hujan ? Kay wa tau . Okaykay budak nak cite pasal dia , err actually hari ni kan . . . err hahaha rasa sayang nak bangon tidor . Hujan woi hujan , sedap betol tidor taktala hujan membasahi bumi , cewahh ayat bangsawan ! Kay dah tu nak tanak bangon jugak lah pasal dah ramai memekak dekat bilik aku kan , semua sebab si Nine tu , dia bawak anak dia pindah bilik aku . Apasal lu ni nine ? Nak cakap lu avoid banjir , rumah wa mana banjir siot . Agak agak lah . So because of that mak asek masok bilik aku je gentel budak bertiga tu haih , so aku bangon lah blablabla . Tengok tv segala kay dah lepak masok bilik , selalu aku online kan ? Today tak sebab abang aku ada so dia conquer , tapi tak kisah pong haha aku dok melingkor pat katil lagi seraunok kay seraunok . Eheh

Yang paling terok tu bila kan aku tak mandi lagi tapi aku dah siap lunch , aww aww emje emje . Hihih what a nice day ? Dah lah hujan berlumba lumba turon . Dah tu baru aku mandi , agak petang jugak ah sebab sejok an . Actually title aku tu tak lah nak menunjukkan aku penat hari ni , sebab hari ni takda menda yang buat aku penat bhahahah ! Dah tu semalam lah kan , semalam kan aku kann kann semalam aku ikot kakak aku pergi belanja pekakas baby heuheuheu *again ? . Ye lah semalam pat UO , UO kan complete , segala benda ada . Tapi tak banyak benda pon dia beli sebab along nak bagi barang barang lain tu , along tu eksen macam taknak beranak lagi je kan heh . Pergi dah ah petang ! Jadah siot , dah hujan macam tu dengan angsaneeee tu ada Gempak Selebriti Astro , lahai tak gempak mana pon kan . Aku pass by je hikhik , sumpah bukan ada apa sangat , setakat mawi yek eleh . Mawi tu mawi ! Nam ke Tujoh taon lepas memang ah aku bangga banggakan , but now ? Oh sorry aku bukan line artist Malaysia ehihi *mampos sana lah .

Dah lah tu park kete punya jaoh (luo punya) -_- , sumpah ada sedikit penyesalan follow deols , penat doh dah lah masa balik kena bergegas sebab hujan lebat , pergh dari entrance door nak ke park kete sumpah seh dari rumah aku nak ke surau tu pon lagi dekat lahai , punya jaoh kan . Isk isk tapi takpa lah syiok jugak , tapi semalam angsaneee ramai gila masyarakat . Annnnd aku pelik ah dari ke Jusco sampai aku ke Angsana ada je orang dok perhatikan aku *muntah darah . Hah bukan apa kalau dekat Jusco tu maybe aku boleh terima pasal aku agak aneh malam tu , dengan rambot messy aku tu kan , memang aneh ! Jangan cakap orang lain , aku sendiri segan tengok diri aku dekat cermin . Ni semalam aku rasa elok je aku pat angsaneee . Takda cacat cela kot *ceh lu . Ihikhik ahh lantak , ada setengah orang suka bila jadi perhatian , tapi aku ? Aku pandang balik orang yang tengok aku tu , aku pandang lelama . Haa kau !

Lepas tu budak DUNKIN DOUNUTS semalam tu babih ah , lu langgar kaki wa pakai trolly kan ! Lu memang sial dah tu baru nak cakap excuse , kepala bana lu budak ! Selamba je kan dapat celaka free dari wa ? Hah sial , memang sial . Tah tah budak lepasan SPM , padah muka pra matang je . Lahai mampos tau acamni .

p/s : Lu jadi manusia bior beradab eh , kang aku ajor adab adab kang ! Lagi satu semalam sumpah penat nak mampos , dengan kena hujan lagi . Lagi bertambah demam wa kan . Mampos tau tak kbai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado