Saturday 17 December 2011

Hell-o bloggeh sekalian halam , dah memalam buhuta ni gigih betol aku nak buat entry , gigih tak gigih . Bosan seh bosan . Dah la tak ngantok lagi , siann . Mana tak tadi siang aku dah membabi buta membuta sampai ke maghrib tadi , sedar sedar je cerita doraemon dekat ntv7 dah start . Then bebangon je mak ayah takda :O :O :O . Whatt ? Tanya akak mana mak , dia cakap "mak pergi econsep lah" . Kay baru okay sikit . Then cedok nasi makan blablabla . Akak tanya lagi "dik kau dah mandi ?" , i said dah lah kan . Lepas tu senyap , after beberapa minit "dik , ude suruh siap dia ajak pergi jusco" . Again ! Whaaaaaaaaaattt ? Dah memalam baru nak pergi ? Kay thats awkward , sebab deols jarang nak keluar malam . Then okay lah join je lah dah lama tak pergi .Siap punya siap , mak pon balik . "Nak pergi mana semua ni dah lelawo ?" , blablabla . Nak masok kete je . Mak "Dik dik meh sini kejap , nah ni *hulor duit . Kata nak beli baju kan" . I was like ahhh nak cair , moment ni lah aku paling suka bila tak mintak duit dibaginya duit , hihi jumlah ? Tak payah cakap lah nanti macam riak ye tak ?

Sesampainya Jusco . . . Woah woah sale sale sale , bukan cik salleh eh , tapi sale means jualan ! Tengok je . . . Yek eleh baju perempuan . He emmm , then takda apa nak buat just follow bontot kakak kakak aku je lah , Ude cari baju ngandong , pekakas baby blablabla . Siaan Ude tu , nak beli baju pon adik adik kena pilihkan . Nasib dapat adik macam aku ni , harhar . Tapi ada masalah sikit pompan tu . Dia agak tak mengikot zaman sangat , aku hulor dia blouse vintage dia cakap "eee baju orang tua" . Tua tak tua dah lawo nak buat acamne lahai . Last last memey dia beli pilihan aku jugak . Bafakkk lah Jusco dari RM109.90 , disc 70% teros jadi RM30++ , kay itu nampak tu nampak dia dah bagi harga sekali . Ya Allah ! Pergi area MEN , nampak kemeja semua lawo lawo , tapi semua SLIM FIT . Fakk kay fakk , malu nak cakap tapi  . . . Aku aneh sial sarong slim fit , ye ah pasal tak slim gituh lerr gamaknya . Mampos lahai kena diet ni uols , kang nak beli baju takda size pulok . Eheh

Kay tu je ah , actually takda motif pon aku buat entry ni , just nak cakap time kasih dekat mak dengan ayah . Duit tu aku dah pulang pasal tak beli apapa , so aku pulang lah balik , kalau aku pegang hmmmm katam lah duit tu uolz , so better aku pulang .

p/s : Wa bukan apa, baju semua lawo, tapi mahal sial, pepaling wa nak 3helai je, ye lah mana banyak 3helai. Ohh nasib tadi wa tak beli cardigan Guys Vision tu , kalau beli mesti mak cakap "asek natang ni je dibelinya" . Lahai mak tu baju, macam mana mak boleh labelkan tu natang, mata mak wa ni 3D hagaknya, ke 4D heh. Nanti ayah next week orang nak keluar, mintak balik eh duit tuh, hiks kalau boleh gandakan lah jumlah dia kbai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado