Thursday 22 December 2011

MAK DAN BAJU

Hollo tak memasal after 5minit aku post tuh aku post lagi kan ? Takpa aku kan blogger yang post entry membabi buta , bila tak post tu memang tak post bebenor , bila dah post memacam aku nak cerita kan . Yang title aku tu asal ? Hahah tak macam konghaja pulak title Mak dan Baju  . Tadi masa aku tengah menaip entry mak dan kuku tu mak masok bilik aku . . .

Mak : *masok je bawak baju kurung . Dik kipas kau ni boleh bepusing tak ?
AKU : Tak boleh kan rosak -_- , mak nak buat apa ?
Mak : Mak nak gosok baju ni esok nak pakai *sambil bebelek baju dia
AKU : Alah nanti orang gosokkan lah , macam tak biasa pulak ?
Mak : Ohh kau nak gosokkan eh ?
AKU : *cebik muka . Eleh mak macam tak biasa
Mak : *without words dia blah

Errrr kalau kauorang dekat situasi aku kan , kauorang rasa mak ni memang saja je nak bagi hint suroh aku gosok baju dia . Tapi aku ter-berdekah jugak tadi , siot tau mak . Diap punya bagi macam tu sekali . Sepatotnya dia just boleh jerit dari bawah "dik gosokkan baju mak eh" . Ni dia naik atas amik baju teros nak step nak gosok baju . Kay tu lah mak aku bhahahha kbai .
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado