Wednesday 7 December 2011

Bengang bangang !

Yuhuu uolz <-- mampos terpekat acamtu . Harhar kay aku rasa sejak semalam aku macam tersemangat sikit ah nak buat entry je heuheuheu , bukan apa aku buat ni sebab aku bosan je harhar selaka evah kan . According dekat title aku tu kalau uolz semua tak rabon mungkin sekali uolz nampak dua perkataan yang hampir sama ejaannya , tapi pada zahirnya tak ya tuan tuan dan puan puan sekalian .

Aku kan sebenornya kan dah puas gelak sendiri ni tengok title tu *dah buang tebiat apa gelak sendiri ni . Eh sial lah mmg lah benda ni aku yang hadapi memey ah aku je yang tergelak . Babi aa okay straight to the point , aku kan sbenornya kan yang sbenor benornya kan harhar <-- babi bebual kasi habis lah mangkok . Kaykay aku kan semalam aku bengang dengan sorang mamat ni madah mencelah dekat wall orang hah kau sekali typo aku kasi , bunyi kalau sedap takpa uolz , ni bunyi macam sial . Mmg sial evah doh RILEKS jadi RILKES aku taip , babih ah sekali mamat tu nganjing aku kan mmg sialkan , pakkal lah kan kau tu . . . kau tu . . .  Ishh kau tu apapa je ah , malas den nak khabor kan .

Settle satu kes semalam , hangen je kan aku -.- . Yang tu semalam dekat Facebook , ni baru je tadikan ha dekat tehewitter . Laillah dengan pempuan uolz . Bhahaha babih typo lagi nak taip BAIK jadi NAIK , apa ke sial yg cipta keyboard ni pon satu hal asal letak N sebelah B *eh sial benda dah lama sial , lu yg salah . Harhar sial dah salah sendiri cari salah orang , tak ke bangsat tu kan . Kay ah aku malas nak taip panjang dah bye :3

p/s : Kalau uolz nak tau aku taip ni je tadi dah banyak dah aku ter-typo , bhaha mata aku dah roboh sial -.-
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado