Wednesday 21 December 2011

NAK NI JE

Salam satu Malaysia semua ~ . Ehh sial dah macam pak perdana menteri je . Hai semuorang hai hai . Err how are you semua ? Dah makan ? Dah mandi ? Dah solat ? Dah dah dah dan dah ye aku harap , kay macam buang tebiat je dok tanya orang mendalah tu semua , ceni lah buang tebiat tu tak sangat . Tapi dalam lubok hati ni ada sikit sifat keperibinatangan ye . Splaaaaaaaaashhhhhhh *kena tampor dengan kuali panas . Actiually aku nak taip berperikemanusiaan , hah tu je . Ye lah kita ni kan sesama manusia apa salahnya take care each other , yang salahnya asal aku bebual stail bakal imam muda ni . Ehh sial lah . Aku tak berniat kay . Takda niat nak tulis tu semua , tiba tiba je jari jemari aku ni ha menari nari atas keyboard . Fakk .

Bukan apa lah . Entry hari ni aku ada sikit craving dekat benda ni haa ni click sini . Sial lah lawo tak lawo tak lawo tak uolz ? Lawo gila babi kan , sian lah asal gila je mesti kaitkan dengan babi , sian dekat babi tu . Babih lah ! Apa aku mencarot ni ya tuhaaan . After kauorang semua tengok yang tu aku ada lagi sikit nak tunjok yang ni dengan yang ni . Kauorang ni kalau yang pattern mata mata modern mmg cakap benda ni tak lawo , sial ah design dah rare dengan dia punya corak lagi hummmphhhhhhhhh speechless sial speechless , kau tau tak terkata ? Ha ghope itu lah , tapi aku terkata jugak ah . Semua salah si Miraa si sial uh kan , dok bagi aku picture ni dah aku sibok google jugak . 

p/s : Wa dah lama minat ini sepatu, tapi tu lah takda orang cakap apa dorongan eh ? Haa cenggitu lerr gamaknya , tapi tapi wa nak beli ni siyes nak beli lah kbai

Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado