Thursday 21 July 2011

Sakit tauu

Hi hello bloggeh , shit ahh shit tauuu ! Yea tahii ! Haha hari puas aku tweet pasal "salah bantal" . Si penyakit ni paling aku tak suka sekali dalam hidup aku *nobody would like ! Kannn ? Haaa sakit tau "salah bantal" ni , ghaye aku jalan kau jangan cakap ah memang dah style robocop ! Robocop pun jalan ada ghaye tersendiri , yang aku entah ah . Haihh

Anddddddd , kauorang nak tahu kenapa aku boleh salah bantal ? Haha macam ni ceritanya , malam tadi aku tak expect pun nak dengar Misteri Jam 12 tu , sebab dah beberapa malam aku bukan RIA 89.7 tu takda pulak cerita tu , aleh aleh malam tadi masa dalam kegelapan tu aku tot tet tot tet iPhone aku *azabnya baca iPhone . Hahaha okay bedek ah tuu mana ada iPhone weh . Err aku sedang sedang belek siaran radio tu ah aku terbukak radio tu then MJ12 baru nak start , aku hape lagi . Memang dah kaku ah , aku kalau dengar benda alah ni , macam mana aku baring tu macam tu lah sampai ke pagi . Haha penakut 'na'uzubillah' ! Takut pun wa berani jugak dengar dengan kepala wa mengadap ke sliding window bilik wa tu kan . Memang cara ! Langsir memang ada tapi hambekk ah langsir transparent . Haha kau tutup macam mana pun still nampak luar ah kan . Si dj tu pun malam tadi apa pasal tah baik gila , sumpah dia takda ambil sebarang callers pun ! Dia kerja baca e-mail dengan SMS , kalau kauorang pernah dengar kauorang tahu lah apa yang aku cuba sampaikan . Then at the same time kan aku ni baring entah ghaye apa pun aku tak pasti , tapi aku memang dalam keadaan tak selesa ah for sure kann , and aku rasa lepas pukul 1.00 a.m macam tu aku terus terlelap . Haaaaaaa !

Sebab tu bangun pagi aku dapat rasakan bahagian belakang badan aku ni sakit , puas aku golek kiri golek kanan . Still rasa benda tu , and aku dah mula ah malas nak bangun . Tapi makin baring makin sakit weh . Aku tak kata banyak terus bangun pindah bilik tengah , sebab matahari da mula masuk biilik aku tidur uh ! Hahahah memang kuang ajo , last last aku bangun jugak lah pasal mak suruh bangun sebab dia nak pergi supermarket beli lauk pauk . Uhh aku bangun la -.- dengan keadaan badan yang macam tu , sabar jea lah weh . Aku makan pun macam penat , sebab tak boleh tunduk bawah . Dengan kata lain aku tak boleh tengok lauk aku tuu , aku just suap suap dan suap tanpa boleh menikmati sepuasnya . Ingat aku kenyang ke ? Memang tak ah , yang penting apa aku makan tu habis ! Hargh kbai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado