Monday 25 July 2011

Happy birthday hailmi !

Hi hello bloggeh ku yang handsome dan cantik *ayat kau kerlass gituh . Of course lah weh . Haha you know what ? Semalam 24 JULAI 2011 genap lah aku 18 tahun . Yeahh mak bapak aku tak sangka dapat menjaga aku selama 18 tahun dan hasilnya yang sangat besar gedabak ni salahkan mak dengan ayah kay ? Diorang tak pernah nak berhenti bagi aku makan kann hambek lah aku makan dengan sesuka hatinya . Okay aku nak nyanyi sikiit .



HAPPY BIRTHDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY 
HAPPY BIRTHDAY TO ME

*yeayy yeayy sila tepuk tangan

Eeeeeeeee bestnya hari jadi titewww hik hik <--- itu masa zaman silam aku yang belum nak matured ah kan . Now okay lah semalam , aku rasa ni the worse , bad , horrible birthday that i ever had . Hmm bayangkan lah kesian gila dekat aku ni , semua orang macam endah tak endah hari jadi aku . Sedih sangat aku . But dekat sini aku nak thanks for all the wishes , yang mendoakan aku semua . Thanks guys girls ! Expecially yang dekat Fb tu . Mygodd ! Diorang punya wishes never stop sampai lah aku online pagi tadi ada lah dekat 2o wishs lagi aku dapat . Okay thanks a lot kay . Dan yang wish dekat Hp pun thanks banyak banyak , kiranya ada lagi orang ingat dekat aku . Hmm ada orang yang aku harapkan bagi the best wish dekat aku pun haram tak timbul . Aku tak kisah lah dia bukan 1st wish ke hape . At least aku mengharapkan dia tu ingat hari jadi aku . Aku beria ria masa hari jadi dia , tapi dia dekat aku macam aku ni bukan orang penting dalam hidup dia . Ahh lantak lah memang tak penting pun , dia ada kawan yang hebat hebat kann ? Aku ni ? Aku ni memang serba kekurangan lah weh kalau kauorang nak tahu . I'm not perfect !

Semalam aku bangun makan tengok tv . Mak demam so birthday boy pun macam takda semangat dengan birthday dia sendiri . Lastly masa ayah balik kerja aku masuk bilik dengar mp3 semua dah sudah suddenly aku tertidor . Kesiannya birthday kau ni kan ? Memang kesian sangat . Sampai lah ke petang dalam pukul 5 macam tu bangun bangun terus online , sampai masa mak masuk bilik cakap nak keluar . Okay time tu aku memang dah ingat dah hari jadi aku . Aku seorang diri dekat rumah , macam takda orang pedulikan langsung , sumpah aku sedih gilaa . Paling sedih aku ingat something special ke mak masak kan , bukak tudung saji theres nothing . Once again aku sedih , nak makan apa ni ? Lapar ;( . Hmm last last mak balik dari keluar semua aku terus naik atas masuk bilik .

Malam pulak tetiba akak mesej aku suruh siap siap , okay aku dah faham lah mesti dia nak ajak aku keluar . But aku tak tahu ah maybe nak pekena cool blog ke kan . Then masa dia sampai aku pun ikut lah dia mana jea lah dia nak bawak aku , sampai ke TJ mart pulak . Huihh  bosannya --' . But aku ingat dia nak masuk situ rupanya dia bawak aku pergi KFC , and masa nak masuk dalam KFC tu dia cakap "Ni diorang semua kongsi duit untuk birthday kau" aku dah nak berjurai masa tu . Mati mati aku ingat nothings special for birthday boy , dah nak memberontak ah aku . Tapi diorang semua ingat jugak . Okay diorang tu refer to parents aku , abang and akak akak aku lah . Huh barulah aku sedar kann rupanya masih ada lagi orang ingat birthday aku . Haha kelakar lah semalam . Tapi aku hampa sebab tak dapat celebrate dengan kengkawan aku macam tahun lepas . Hmm agak agak diorang ingat aku lagi tak ? Kbai

Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado