Friday 15 July 2011

Dah lama tak maki hamon

Hi hello bloggeh ku sayang ! Heheh hotak ah title aku ni , eh tapi betul weh . Sejak aku tinggalkan zaman sekolah aku da lama tak maki hamun orang . Apa kejadahkan ? Takkan aku nak maki tanpa sebab ! Dajal doh dajal tu namanya . And you know what ! Aku ada satu benda nak kasi tahu korang , aku pun lupa tah bila aku last blogging , tadi aku surf blogger.com ! Tarus masuk dashboard , okay aku terkejut tapir sekejap . Sial ah sial sial sundal ! Sial weh sumpah sial , asal tah aku tak log out . Ehh boleh jahanam ke kalau macam tu ? Rasanya ada orang nak hack tak ? Haa kepala ho aku lah ! Kepala ho tak ho sangat , haha sial budak nii . Kau punya blog nak kena hack ? Berangan hanjing kau ni weh ! Follower kau bukan 5000 orang lah lakhanat , follower kau 5 jea ! *sila sedih . Okay aku sedih sangat , nampak sangat orang tak nampak blog aku ni . Haish aku nak post dekat Fb ah macam ni . Aku kena buat macam ni serius ! Grr . Kesian doh aku , dulu masa aku tengah gila dengan blog lagi satu tu tah hengat dunia kau . Sekali blog tu buat hal , aku ingat aku da malas laa nak jadi blogger tegar ni , sekali jea aku rindu terus aku buat baru ni . Memang bahalol !

Kesiankan maki diri sendiri ? Haha ni lah orang kalau mental da tak stabil sangat , ehh sedih betul ! Pathetic tak aku ? Haha eh cukup lah sial ! Asal tah kau nii dari tadi kan , libas pakai moniter ni kang kau speechless terus . Eh okay aku diam . Errr memang mintak kaki jea dari tadi .

Ada lah sorang budak Fb gua ni tau , gua kesian dekat dia ! Entah meroyan pasal siapa hentah ah , aku pun tak tahu . Setiap hari kalau boleh dia nak post benda benda berbaur maki hamon . Kepala ho dia ah ! Orang macam tu nak kan attention jea lah weh , sumpah pathetic sangat ! Agak agak orang lain sampai dah tak terkomen . Hahaa jadah tau ! *Gua termasuk cerita orang lain ni asal ? Stop it !

Gua lapar nasi ayam penyek sial ! Hopefully malam ni si kakak aku tu bawak la aku pergi makan , like seriously aku dah lama tak makan nasi ayam penyek ! Entah ah apasal aku teringin nak makan sangat ni --' . Aneh doh aneh tau tak ? Tau tak ! Err

Mak cakap dia tak masak niari ! Habeh aku nak makan apa ni ? Mak ni suka cari alasan lauk semalam ada lagi --' . Dah la mak macam ni orang bawak diri dulu lah masak maggie ke kan . 'Petang ni mak nak pergi econsave beli lauk' , kenapa tak dari subuh jea mak pergi ? <--- cuba kalau aku cakap ghope itu dekat mak , adakah mak akan singgahkan the best slap in my face ? Rasanya lah . Dah la aku lapar ni .

P/S : Segala benda yang aku taip tu cukup menggambarkan aku ni tengah depressed kan ? Kepala ho depressed ! Hahaahaha itu namanya aku mengarut mencaci membabi buta . Hotak dia bosan tak ingat ah kan . Kbye
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado