Thursday 5 January 2012

TERKESIMA !

Chakk chakkkkkk , hiks aku lagi ek ? -_- . Ehh biooor ah emangnya tak boleh lah aku nak mengepost membahabi buta dekat blog ? Tadi kan lepas aku buat entry Masterchepp tu aku turun mandi kejap . Panas woo ! Siyess panas gila thats y aku mandi . Then masa aku dah siap siap nak mandi segala aku dah tanggalkan segenap kain dekat badan aku ni , aku mula lah menyiram nyiram badan ni haa bak puteri santubong mandi di sungai hikhik , mampos lahai puteri santubong pulak .


Masa aku dah putarkan paip tu kan , selalunya air keluar teros ah macam biasa , tapi kali ni agak keluaran kebiasaan sikit ye , mampos noh ! Kauorang nak tau tak macam mana dia keluar air dari shower ni ? Dia keluar style orang nak muntah , ceh ! Ada gaya , kau ingat ni kartun ke ? Terkuzaat aku sial , nasib lah dalam bilik air tu aku je kan . Bhahaha so aku dengan tuhan je lah tau kan . Yg lelain ? Saitaannnnnn kay


Haa ada sikit macam ni lah ghope aku terkesima kan , ada lah sikit ? Tapi tak terjerit pon , pompan dalam gambar ni dan dan je , aku macam terkuzat sikit lah . Lepas tu boleh ketawa kejap , yang dekat luar kalau dengar sah sah seram . Ye ah dalam bilik air kan banyak hantu kbai

p/s : Wa bila dah tak post tak post sangat , bila dah beria sangat sampai mandi pon wa nak buat entry . Beria kan ? Kay itu lah wa , yang lelain tu pastikan shower kauorang tak macam ghumah aku ye ? Kang kot terkujat terkeras dalam bilir air tak siapa tahu kaaannn kbai

Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

1 comment:

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado