Wednesday 4 January 2012

Mampos aku!

Hai hollo bloggeh, eh eh ehh rindunyewwww nak hupdate blog tau. Hihih matilah nak dah rasa bosan aku baru log in blog , tu je lah kerja aku . Bila sebok memang aku sebok tak lah sesebok mana tapi yang penting sebok memang tak lah aku nak bukak blog ni , dengan line yang haossss di aidilfitri ni kan . Dengan PC pon azab  je nak bukak . Baru setengah jam main dah tersenggut senggut kan . Siyess kengkadang lima nak kali aku restart dalam satu hari . Tak ke babi tu ? Sebabi babi , babi lagi pc ni . Ohh noo ! No carots carots kay , sebenornya semenjak 2012 aku dah menanam azam tak nak mencarots dah , tapiii tercarot jugak *tu sebenornya azam lu tahon sudah kan? . Ei ei jangan lah ceni , malu tau . Jangan mention kay . Tak payah nak berazam sangat lah eh , sebab aku ni bukan si peng-azam sangat , azam tu ada cuma tak ter-azam je kan .

Daaaannn semua bloggers , aku nak kasi tahu satu benda . Bulan ni isya'Allah kalau takda apapa aku masok kolej ! Yeayy yeayyy yeayy . Eh kejap ! Siaaaaannnn sangat siaaaaaaaaaaannn , baru nak masok kolej ? Orang lain dah nak start 3rd sem siot . Ahh pedulik ? Habis cepat kena kerja cepat . Better aku habis lambat ,  alamatnya makin lama lah parents menanggong <--- tengok anak puakazzz punya ayat . Tapi aku memang tak kisah pon lah kan lambat ke cepat , yang penting aku belajor . Hiks . Why lama sangat eh aku ambik masa nak belajar ? Ada lah ceritanya , sangat panjang , kalau tak aku lepas raya dah start kolej . Disebab kan ada beberapa perkara yang aku rasa personal sangat lah . Bukan family matter , duit ke apa eh . Padahal mak bapak aku sendiri dah gertak suh belajar , aku je ni haa yang bodoh sangat . Ye bodoh ! Kay amat bodoh . Cukop lah eh .

Apapon ! Satu je aku nak cakap , mampos aku ! Entah macam mana ghope aku masok kolej tu , dengan bebodohnya takda member langsong , terpinga pinga . Lahai aku dah dapat bayangkan semua eh , please aku tak boleh , tapi i have to T^T . Kakak kakak aku dah tanya bila nak masok segala , makin cepat masok makin cepat dapat laptop , opssyy ! Bhaha akak akak aku memang sesial kan . Dia cakap macam tu , kay kay as soon as possible aku masok lah . Jangan ghisao ! Yang aku ghisao aku dah lama noh memerap diri dekat rumah . Dah tiba masanya aku kena move on <-- ayat macam putos cinta . Mati laa . Ye aku kena move on bak kata mak aku "tak jeles ke semorang dah belajar ?" . Jawapan aku "tak pon mak . Heheh" . Kalau mak aku ada super saiya , dah lama dia balon aku .

Ayah memang belom tanya ! Sebab dia memang takkan tanya , sebab apa ? Sebab aku pon tak tau lah . Habis mak aku asek "Dik , ayah ko dah tanya bila nak pi blajo ?" . Ayah asek tanya mak je , macam lah mak tu aku kan , lain lah tanya aku . Kannsss memang aku semangat waja sikit lah . Yang akak aku lagi lah ptuihhhhh si batu api membabi buta "ko taknak blajo bior ayah support aku amek kursus mak handam lah" . Sekali aku rendam kepala kau kan haa .

p/s : Nanti kalau aku dah masok kolej tu aku halo halo lah twitter ke kan fesbuk ke , blog ni memang aku memey tulis lah hiks . See ya kbai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado