Thursday 12 January 2012

;)

Hollo hollo bloggeh , penatnya hari ni ! Penat sangat siot , penat campor gumbira heuheu . Alahai gumbira tak tergambar gamaknya , bukan sebab apa pon gembira , sebab dah daftar kolej ! Weeeeeeeeeeee , lepas ni tak lah penat nak cakap dekat orang bila aku nak belajor , penat eh orang asek bertanya je . Mmmm hari ni aku mak dengan ayah pergi Cosmopoint register aku masok situ . Aku ambik Diploma Multimedia Application , alhamdulillah syukur sangat sangat sebab dapat sambong belajar dekat bidang yang aku minat , katanyaaa ! Hihih , minat minat jugak , entah dapat buat ke tak kan . Mampos aku ! Dah lah takda kawan , mampos once again ! Mesti aku bosan gila babsss punya :O , and lepas dengar orang cosmo tu membebel semua haa settle dah , tak sampai setengah jam pon ! Woah , nasib baik aku je yang daftar harini , tak tau lah yg lelain tu cemana .

Then pergi larkin , mak nak beli barang sikit , gitewww ! Padahal sampai sana yang sopping sakan tu aku lah , bukan mak . Larkin pon larkin lah ! Layankan aja , dah depan mata takkan nak lepaskan peluang ye tak ? Hahaha sesampai je Ayah dah tak tahan nak terkucil , aku dengan mak dekat luor , amboi mak belek belek baju tudong segala . Berkenan letteww , gitewww ! Then aku cakap dekat mak nak beli kasot , mak ajak lerr ayah follow aku hih , sampai je teros nampak TOM Shoes ! Ahhhhhhhhhh *pitam . Mmmm tengok hargha RM69.50 , okay lah , aku teros pegang kan yg satu tu memang lawa ah , dia punya design pon rare gila , sesuai lah dengan budak Multimedia macam aku ni hihih . Datang pulak budak pompan ni , comel je . Mesti budak lepasan SPM . Haa kau dia kata offer sekarang kasot TOM , beli 2 RM100 , gitewww ! Mampos aku apa lagi usha lah ayah , amboi ayah dia kata kasot TOM macam pompan , ayah ni memey tau ! Budak pompan tu pon cakap "sekarang tengah popularkan kasot ni , dekat Facebook pon ada" . Sempat menyempat eh engko menyebot Facebook , haha aku pon layan lewww .

 
Amaciam ? Ni lah TOM gua hahaha

 Then settle kasot ! Hah kau 2 pasang teros aku sebat , dah macam nak raya pulek hikhik , eh tapi memangkan , nak raya cina apa heuheu . Mak pulak "mak nak cari tudong terlanjor dah ada depan mata" . Amboiii , tak lepas peluang ye . Kay follow ! Lalu depan kedai jual seluar jeans , mak pon "dik kau taknak seluar ke ?" . Fusyehhhh membohong bebenor taknak , opkoss nak cuma segan je nak mintak hekhek . Mampos lagi sekali ! Belek belek punya belek , haa kau ada pon aku nak ni haa . Mmmmm brader jual seluor ni muka macam Zamir , tapi si Zamir ni manis sikit lah orangnya . Brader ni macam ayam sempot je . Dia tanya pulok nak satu ke dua , haa kau aku balon dedua , daripada sehelai RM70 , beli dua dapat RM110 , kerlass kan kau ? Then teman mak , belek baju segala , macam lawo macam tak macam lawo macam tak . Dia belek punya belek , aku dengan ayah ni "haa lawo sangat" , padahal nak cepat hahah . Last last uols tau apa ? Dia tak beli sehelai pon ! Semua besor lerr , katanya ! Mak ni kan dah kurus sikit , nak kekecik baju malas , gitewww !

Dah last turon lunch and blablabla ayah ajak blah . Kay and now gua tersangat penat wehhai ! Penat doh penat bebenor , tapi seronok . Hehehe

 Haa ni baby cat wa , comel sial . Macam nak lempor dekat esbok

p/s : Eh baby cat wa dah besor dah dan deols sangat comel okay , comel nak mampos tau , seram nih ! And luorang kan , shopping lah dgn ibu bapa , nescaya takda istilah tak cukop duit kahkah . Kbai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado