Thursday 5 January 2012

PINDAH !

Hollo hollo bloggeh , heh hari ni hari jumaatkan ? Sekejap je eh dah jumaat , siyes siyes aku macam tak percaya je , sumpah doh memang tak percaya ! <-- ada beza ke lu ni hari jumaat ke hari lain ? Kay membahasakan aku nampak ? Bihadaps tau ! Bukan apa lah , pagi tadi mak tu kan dia ceghita dekat aku haa dekat belakang ghumah ni ada mat indon haa masa dia nak sidai kain , dia cakap mat hindon tu tercegat je belakang ghumah , mak pon apa lagi terseram ah . Kot kot dia nak memecah masok ghumah orang ke kan . Lepas tu mask suoh ayah tanya dekat mat indon tu ada apa . Blablabla ghopenya si mat indon tu datang nak pasang tandas . Tapi bukan ghumah aku yang nak dipasangnya tandas tu . Ghumah oghang lain . Ghumah yang nak pasang tandas tu 41 , ghumah aku nombor 36 . Tu lah kau mat indon datang ghumah dari belakang apa ke bebal no ? Tak penah dibuat oghang nak meletak nombor ghumah belakang ghumah . Kan bengap tu kan ?

Then mak dah cakap "kira dari rumah akak ke atas" . Bertambah bodohnya kan dah bodoh bodoh jugak lah , dia ke bawah , lu pahe dak atas mana bawah mana ? Dia stay lagi dekat ghumah belah bawah , mak cakap "dik rumah tu ke atas lerr" . Tulah ni sekolah tak habis kan ghope ini lah .

Kay cukop ah pasal mat indon , wei uolsss , iolsss nak cakap ni baby cat iols makin bertambah . Hari tu si Nine , ni si Black , si Black beranak anak dia empat semua sekali . Ni semua sebab pendatang baru tu haa , mak aku panggil dia "bapak kucing kuning" . Eh sial aww kucing uh , dia datang rumah aku mementang belambak kucing betina , dia rogol sekor persekor . Aku paham jugak lah betina betina dekat ghumah ni pon sangap je dengan bapak kucing tu . Mana tak nya comel woi ! Tapi mak cakap "muka lawo , perangai setan" . Dia datang depan ghumah aku sesuka je hantor najis dia . Aku pon pelik asal lah kan kekucing zaman sekarang ni , takda pasir pon dia boleh nak memerot sesuka hati bontot dia . Puaka doh ! Berak depan ghumah sampai dalam ghumah bau . Tak ke sial ? Sial kan .

Ahh jangan lah rogol lah saya , ahh jangan lah rogol lah saya



Tengok atas tu , binatang betol binatang ni lah ! Ada pulak yang menyaksikan ye . Lepas tu anak si Nine , haa bebudak ni dah besor weh ! Mengada ngada pulak tu , aku macam nak hempas hempas je memasing . Dah lah comel lepas tu mengada ngada lagi haa manja . Itu memang mintak shoot je kan . Pakkal laa comel , kalau tak dah jadi tragedi dah bebudak tu . Haa lagi satu mereka tu kan selama ni menginap dalam bilik aku kan , baru kejap tadi aku hantor dekat bawah . Bilik aku dah bau hancing dah ! Penat siot mengemop ! Tu yang sampai selsema mata gatal semua ada ni haa .

p/s : Sila sayang binatang anda kbai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado