Sunday 8 January 2012

Buntu ni .

Hollo hollo bloggeh, amaciam 901 kauorang? Ada apapa menarik ke ? Beghiye sakan Twitter sampai trending segala! 901 aku tak da apapa pon . Siaaannnn kan siaaannnn . Hari ni kan aku punya mata buat perangai hanjenglina jolie tau tak . Bangon pukol 12 , sekarang aku dah ngantok . Sial tu kan ? Memey sial . Then bebangon je siap kena sound "haiii dik tidor pukol berapa engko? Skang baru nak celik" . Tapi malam semalam aku memang ah lelap awal siot . Awal kot entah lah tak tengok jam -_-

Kalau kauorang nak tau sekarang aku ada hobby sebelom tidor , disebabkan kakak aku ada beli buku silang kata tu kan . Haa kau cuci minda kejap , sebelom tidor kena buat benda tu , pepaling pon 3 muka surat lah . Macam semalam aku dgn kakak aku buat , aku buat omputeh , dia buat melayu punya . Aku ni dah start buat yang kedua . Dah separuh aku buat ni . Sekali akak aku . . .

AKU : Wei kau dah berapa muka surat buat ni ?
KAKAK : Yang dari tadi ni tak siap , aku cari perkataan buntu , sampai dah buntu aku mana satu tah
AKU : Hak alah , aku dah masok yang kedua ni . Pantas lah !
KAKAK : Alah kau ce cari buntu mana *hulor buku
AKU : Mmmm *sambil cecari , tersenget sana sini buku
KAKAK : Haa kau pon buntu kan !
AKU : Mmmm . Yak alah !
KAKAK : Haa mana mana ?
AKU : Bohongok betol, kau dah garis kan asal kau tak tanda selenge ! Buang masa aku je
KAKAK : Haa ? Mana :O . Ahahahahhahhaah buang  masa aku je empatplohlima minit cari benda ni

Haa ghope ini lah , lain kali kalau dah jumpa jawapan tandakan ya , jgn jadi kakak aku


Moral of the story , kau orang kalau dah main bendalah ni memang ada sedikit suey perasaan , sebabnya kita cari satu pekataan tu beghiye ghiye , rupanya kita dah garis . Kan bebal tu ! Lagi satu dah puas dah menelaah setiap butir huruf , eh terlepas pandang pulak . Fukima wati kann . Aku rasa masa tu macam nak simbah muka kakak aku dengan air soya , sebab masa tu aku tengah minom air soya .

p/s : Semalam wa dapat buat 3 semuasekali , akak wa buat dua je . Alasan dia dahh ngantok ! Dah dah lu kalau tiada ilmu silang kata di dada jgn nak banyak bunyi . Wei lu orang beli lah , pengubat kebosanan kay kbai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado