Monday 27 June 2011

What i've done ?

Hi hello bloggers , hari ni entry aku nak touching gila gila pasal ada misconception sikit hari ni dekat Fb , asal tah ! Aku rasa nyesal pulak sebab comment dengan dia , nyesal bukan apa . Apa yg dia cakap tu buat aku terasa gila , and i feel down right now . Betul ke aku macam yang dia cakap ? Hmm entah lah , susah nak puaskan hati orang .

Aku kesal gila dengan kau lah , selama ni kau yang aku paling sanjung antara kawan kawan kita yang lain , kau itu kau ini . Sebab apa yang aku nampak semua kebaikkan kau , kau yang selalu merendah diri . Aku kenal kau lah ! Even kita tak pernah satu kelaskan ? Kau pandai , aku tak layak sama level dengan kau , aku sedar . Tapi kenapa kau gunakan bahasa bahasa yang aku kurang senang ? Even benda tu tak kesat pun , terus terang aku cakap mulai hari ni aku dah kenal perangai kau sebenar . Entah kenapa kau jadi macam tu ?

Mungkin betul cakap kau aku ni 'berbual' , aku sedar aku tak dapat nak puaskan semua hati kawan kawan aku . Tapi aku tak pernah menyusahkan kau kan ? Aku ada mintak duit kau ? Takda kan , so agak agak lah kau ni . Aku ada hati dan perasaan lah kawan . Aku bukan orang yang heartless okay lepas cakap macam tu kira senyap lah settle ? Tak lah aku bukan macam tu untuk pengetahuan kau . Aku ni lain , aku suka pendam apa yang orang cakap pada aku . Aku tak suka memulakan pergaduhan pertelingkahan or anything else lah . Aku tak suka semua macam tu , sorry aku tidak di ajar untuk menjadi macam tu , itu bukan corak kehidupan aku .

And i'm so dissapointed with you friend . Kbye ;'(

Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado