Friday 24 June 2011

Thanks a lot

Hi hello blogger , indahnya hari ni hari jumaat . Cehh --' , okay best sangat hari ni mak masak asam pedas , sebenarnya aku pernah muak makan asam pedas ni , sebab masa aku sekolah dulu dalam seminggu takda asam pedas tak sah mak ni , hehe btw aku thanked to mak lah sebab dia approve masakan yg aku request dekat dia , hihi dengan sayur pok choi goreng belacan , sambal belacan pelam ! Okay itu sangat sangat menaikkan selera aku ni . Haiya spoil spoil ! Asam pedas mak cair pulak kali ni , padahal mak sendiri pernah cakap tak suka asam pedas cair , rupanya ni request dari bapak aku pulak yea MR. LAUH . Hehe ayah ni memang tak suka asam pedas pekat pekat , asal tah pelik sia --'

Haaaaa entry ni bukan nak cerita pasal asam pedas semata mata , sekarang kan Mcd ada burger baru kan ? Haha baru tak sangat lah eah , just GCB ni dia keluar balik lah after 1 year , yah dah nak dekat bulan puasa ni mesti ada GCB . Hihi cerita disebalik burger tu kan , tadi masa aku tengah lunch aku tengok iklan pasal burger tu , lepas tu sambil makan aku cakap lahhaih  "nak makan sangat burger tu" , lantas mak jawab "esok lusa tu ada lah orang belanja" . Aku pun teruskan lah lunch , then sambung balik aktiviti online aku .

Akak aku mesej petang tadi , dia cakap nak pergi pasa tani beli rangka ayam then nak pergi beli cool blog , haha memandangkan cool blog semakin dekat dengan rumah aku kan . Then aku ingat malas nak pergi , kirim pada dia jea . Sekali dia paksa semacam suruh siap siap lah , adoii beli cool blog jea pun . Haih sekali aku dah siap siap dia datang jemput aku dekat rumah , kitorang pun pergi beli cool blog tu . Okay pasal budak dekat cool blog tu aku hangen sikit ! Entah dia pekak ke memang ada masalah pendengaran aku kurang jelas pasal tu , setiap benda yg aku order aku kena ulang 2 kali ! Badol ! Haha penat sia nak ulang , dah laa nak sebut berbelit belit . Haish disebabkan nak menjaga imej sopan ni aku pun ulang lah .

Then lepas pergi cool blog tu akak aku tanya nak pergi mana lepas ni ? Aku selamber jawab "hantar aku balik rumah mak" . Kahkah berdekah dekat car park kakak aku dengan laki dia , siak lah dah mcm cerita pasangan suami isteri pulak haih . Sekali akak aku kata nak pergi beli barang , okay dari econsave tu kami keluar terus menuju ke airport , sekali aku ingat dia nak balik rumah dia . Haaa dia terus masuk Mcd tu . Dalam masa tu aku cakap dalam hati "alhamdulillah ada kakak yang memahami" . Haha entah lah kan macam mana tah dia boleh tahu aku nak makan GCB , aku cakap "ohhhh tipu yea ! Okay nak GCB large set" . Akak aku tu just ketawa jea , haha so title atas tu aku nak wish dekat dia lah . Thanks a lot sebab belanja aku GCB yea ude . Haha kau memang kakak yang baik . K byee ;')



p/s : tak larat ni kenyang sangat --'
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado