Saturday 4 June 2011

Dan sebenarnya ~

Hi hello bloggeh sekalian , aww rindu akan anda ! Yah rindu kepada 2 orang follower ? Hah betapa kesiannya aku ;'( , takda follower lagi , isk isk . Sedih nii tau , kalau laa  aku verificate blog aku tu dedulu tak payah aku susah susah nak jadi macam ni kan . Okayyy cukup ! Tak payah nak bersedih sangat okay ! Meluat doh meluat . Actually hari ni aku duduk rumah jea , tak pergi mana mana *eh lu ni berbual apa ? Haha kejap kejap , wa buffering ~

Cettt ! Tak payah nak buffering sangat boleh ? Okay wa sebenarnya bosan sangat duduk rumah hari ni , kelakor ah tadi pagi kan aku tersedar sekitar jam 7.30 a.m . Ahaha wa da sedar tu sedar jea ah jangan nak gelak bagai , wa tengok jam wa gelak . Lepas tu wa sambung balik tidur . Kannn ! Memang sial kan , lu dah la tak kijee lepas tu lu melengkor jea setiap masa . Tapi kadang kadang wa rasa guilty jugak pasal wa tak kerja , tak mendatangkan hasil dalam rumah ! Malahan menghabiskan hasil dalam rumah , yea la wa kerja mencekik jea . Haha please laaa ! Ayah tak marah ah , dia cakap tak kerja duduk rumah , jangan nak buat perkara cacar marba sana ! Haaaa ambek kau ! Sekali dia mencacarkan marba haha .

Alaa sebenarnya dalam kepala hotak aku ni dah tak fikir nak kerja , aku macam dah nak belajar sangat dah . Tapi aku tak boleh laa terus menerus macam tu , at least aku kena ada preparation semua kan , tapii . . . Ah lupa kan ! Haha skang ni lagi berapa bulan jea kan dah nak raya okay , wa dah plan nak kerja ! Sebab wa nak shopping sakan tahun ni . Yezzaaa ! Jangan sorang pun mintak wa duit raya eah ! Memang wa takan bagi ah ! Kihkih >< , wa ada misi raya nii , raya ni wa rasa macam nak melaram kemeja jea sepanjang masa . I mean lepas raya pertama la , sebab raya pertama semua pakai baju melayu kan ? Ehhe lepas raya pertama tu dan raya seterusnya wa nak melaram kemeja , voddooooo ! Wa paling geram sebab dah beberapa butik dekat city square tu display kemeja lawa lawa gila babeng ! Wa rambang mata , tapi kan wa takda duit nak beli ! Kesian kan wa ? Sangat doh . Tu ah wa fikir nak pergi cari rezeki ni sikit sempena nak raya . Rambut lagii ! Takkan wa nak bior rambut ni terkulai layu jea kan , dia pun nak something yang baru . Hihii ><

Lepas tu mak dah bising , mak cakap ! Ingat kau tu nak belajar deekat kolej , bukan pakai baju sekolah . Kena pakai baju biasa jea ! Hah mula mula la kumpul baju tuu . Yah yah ! Baru tersadar ehihihi , memang kena borong ni wehhai , takkan nak pakai baju sama kan ? Okay wa da lebih membebel k boboiboyyy
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado