Saturday 11 June 2011

Err -.-

Hoi hello , eh bosan bosan bosan ! Bosan betul dengan kehidupan ! Hah kejap lagi kena sambar petir kang baru kau rasa . Errr day by day aku rasa macam makin bosan jea hidup nii , nak zaman sekolah macam dulu boleh ? Nak pergi sekolah nak balik sekolah , nak bawak beg sekolah , nak pakai baju sekolah . Nak boleh ? Eh jangan nak sangat lah . Barang yang lepas usah dikenang ! Hihi *ketawa saitan

Ehh apa aku merepek dekat atas tuu korang ignore lah ! Hah bedek jea tuu , masa sekolah sibuk nak cepat habis sekolah . Bila dah habis sekolah kau nak sekolah pulak ! Eh memang lah nak makan kaki budak ni kan .

Sekarang nii aku officially sedang menanam anggur , ada hati nak masuk tempat kerja lama ? Ada ? Boleh laa kan . Hah tapi lepas Dept Head yang aku agungkan tu sound aku , aku rasa macam malas dah ! Ada ke dia cakap aku banyak mulut ! Hah itu memang aku boleh terima , masalahnya cara dia cakap tu macam lah aku sorang berbual ? Well hello ! Semua cashier sama ah ! Takda kerja ular ular ah kan , macam tak biasa . Bohong noh kalau nak duduk dediam jea kan ! Hello ? Fikir sendiri lah ! Budak kau pun bukan betul sangat seh , apa benda tah !

Dan aku dah membebel dekat atas tu ! Eh merepek jea lah dari tadi aku ni . Nonsence ! Errr aku kan sebenarnya bukan malas nak blogging ! Semua ni sebab blog baru nii laa . Aku rasa aku macam takda chemistry langsung dengan blog baru ni . Yang paaaaleng pelik bila aku nak buat new post kena loading ! Eh apa kejadah semua ni ? Saja kasi aku menyusahkan ? Ohh bagus , dulu aku agungkan sangat blog ! Skang rasa nak online pun dah takda sangat . Fb getting bored ! Entah apa apa jea , dulu meriah aku suka ! Now ? Ishh macam dah ramai dah tanak pakai Fb , what the heck ? Hah lantak lah =.=

Now currently dengan Miranda Cosgrove - Kissing You ! Apa kena mengena ? ENTAH ! Aku saja nak cerita . Haha bangang ! Hari ni ayah buat mee bandung , another lauk pauk mak masak bawal masam manis ! Mak mak bukan ada orang sangat mak masak banyak banyak macam nii . Nanti tak habis macam ikan bakar semalam tuu kan haa ! Semalam hilang selera sial nak makan , 1st time buat kuah ikan bakar tak pedas ! Eh entah salah cili padi ke salah aku ke entah ah ! Haha .

Eh dah laa aku nii kan merepek apa dari tadi sial ! Eh k k boboiboyyy ;D
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado