Thursday 3 January 2013

2013

Hi hello hollo. Ahhh dah tak reti nak blogging macam dedolu woi :<. How pity me kan kan kan? Gua rasa macam lifeless gila tanpa blog. Tapi kan gua nak hupdate memang setengah tahun sekali gamaknya. Haha last entry gua 2012 bulan 6 kot :O. Dah setengah tahun wei, betapa lamanyaaa -_-. Gua rindu gila masa zaman sekolah menengah. Gigih update blog setiap hari, dah macam diary katanyahhh! Semua benda nak cerita dalam blog. Tapi sekarang? Blog ni persinggahan dikala sunyi, k over. Sekarang ni gua pon takde lah taksub sangat macam zezaman Fb dulu. Online membabi buta, sebab sekarang gua main Twitter je lebih hah. Main Twitter ni guna handset je best kot. K tapi aku bukan nak cerita pasal main Twitter pon heh.

Sekarang ni, nak taip pepanjang macam essay pon gua dah tak reti. Otak ni dah takda ayat ayat hikmah dah. Entah apa gua makan lahai. Gua jenguk blog ni pon pasal gua BW blog seseorang tadi. Dia punya bercerita macam gua suka bercerita dahulu kala. Tu yang terus jengah blog ni kan. Make-up sikit blablabla. Tetiba je rasa nak update. Gitewww! Ada ke nak baca? Hahah kisah? Sebenarnya memang kisah doh :/. Please lah baca doh, gua nak sangat macam blog dedolu. Ada je feedback pasal blog gua hikhik.

Oh btw dah 2013 kan? Haih sekejap benor masa ni berlalu. Umur pon dah meningkat... K sedih kejap macam dah tua. Dah takde belas belas dalam umur gua ni. So agak tertekan lah kan. Hahaha k menipu tak agak lah stress sebab umur dah meningkat. K k stop! Azam 2013 ni macam juga azam azam sebelum ni, nak kurus nak kurus. Tapi tak tercapai woi hasrat tu. Sedih lah, asek nak makan je kerja.. Hmm dulu Mak pernah cakap "Adik kalau dah start belajar boleh kurus badan". AHAHAHAHAHA!!! Ternyata Mak salah D:. Makin membesar badan ni ada ah. Makan memacam woi dekat bandar, cakap je nak makan apa. Semua ada, memang payah ahh nak kurus macam ni :<.

Btw hujung bulan January ni genap setahun lah aku bergelar pelajar Cosmopoint Jb *sila tepuk tangan*. Okay Cosmopoint je pon. Ha ha ha! Kejap je doh dah setahun, bukan macam tapi memang sukar nak percaya ni emmm. Hujung bulan satu ni pon aku masuk ah semester 4. That means ada lagi 4 semester. Arghhh macam kejap je dah nak habis. Haihhh.

Okay tu je kot malam ni. Haha dah tak tahu nak taip apa lagi ._.
Goodbye Mi Amigo :*



Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado