Thursday 14 June 2012

Thursday

Hi hello bloggeh, seems like cinta aku terhadap blogging semakin berputik. Ehem kepala hanggok lah nak berputik! Jangan nak putik sangat actually, okay harini nothing interesting rasanya. Benda yang sama aku buat like usually, pergi class blablabla balik class. Hmm S4D LYF3.

Harini class BI agak ketepuan ya, sebab dari jam 9AM ~ 11AM then 11AM ~ 1PM. Nampak tak ketepuan dia disitu haih. Tapi ada break jugak lah dalam setengah jam, sumpah boring gila babs! Bukan belajar sangat, banyak berbual je. Nasib lah class tu best. Air cond kuat segala. Berbual punya berbual ada lah lama jugak last last si lecturer ni bagi lah tasks, alah benda senang je pon kan. Macam stail sekolah menengah punya kerja.

But then, after class BI tu ada perjumpaan bebudak baru kolej. Madafaka lah weh sabtu ni ada orientasi segala! Bodoh pe aku dah sem 2 baru nak buat orientasi? Harhar memang harapan aku nak datang kan, sorry to say, but i can't join! Nuff said.

Eh dah ah tak tau nak cerita apa lah, membosan kan lelama penulisan aku ni. Hmm kbai
Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado