Monday 2 April 2012

ANHELO

Hi hello bloggeh . Memang tabiat pe sekarang post blog sebulan sekali ? Rasanya memang pon :/ . Haihhh lama dah tak menaip berjela rasa macam kekok pun ada , lain lah kan macam sebelum sebelum ni *cewahhh ayat . Yang sebenarnya aku ada benda nak share dekat semua blogger . Haha kira macam benda yang paling aku nak dalam tahun ni lah , tak kisah cepat ke lambat . I want it ! I want it ! I want it ! But i need that one thing ~ . Its money !

Ekceli aku bukan nak duit haha. Mmm ada lah kan gadget gadget yang super gila babi dumbass ni perghhh ! Aku kalau tengok orang pakai android ni pandang atas bawah je . Tak puas hati siaa . Lelagi pakai android tapi tak tahu function ! Weh bak datang ah android kau tu :O . Ni kes kakak india dalam class tu lah , dia ni dah lah pakai Samsung Galaxy S II . Tapiii. . . Tapi dia guna semata mata nak call mesej segala ! Apa yang aku nak sampaikan ni dia ni tak enjoy gila babi ah guna android tu . Bukan dia tak suka ke apa . Maybe dia tak reti sangat kot . Tapi beli buat pe :O . Hahah ! Lantak ah duit dia pe :O . Sebenarnya aku yang beria ria jeles dekat dia  pasal hp dia tu kan haihhh .


Weh kauorang semua ! Nampak tak atas ni ha ? Ni ah SG SII . Aku dah belek belek dah hp kakak india tu . Mmm boleh tahan best ah ! Paling best screen dia lah kan terbesor macam tu . Memang puas ah tarok mp4 dalam tu heuhhh . Tapi hp ni mahal sangat ah ! Kerja full time sebulan pon belom tentu dapat beli ni , masalah skang dah lah tengah study , kerja part time mampu ah . Haihhh , nak kerja jejauh susah weh takda lesen macam aku ni U,U . Tapi... tapi...


Tapiii naluri aku berkata tak dapat SG SII pon takpa ah kan , dapat SG ACE pon jadi lah . Awesome jugak dia ni . Tapi camera 5.0 mp je , tak boleh lawan Vivaz aku hahah . Eh 5.0 mp pon lawa sial gambar dia ! Sebab dah ramai ada member pakai ni thats why aku tau ceciri dia -_____________- . Aku ni kan kalau ada duit ni memang sekarang aku pergi beli android ! Grrrr tak tahan betol :O . Aku ada meluahkan hasrat dekat mak nak beli hp baru , mak sound cantik gila "hp kau dah rosak sangat ke?" . Isk isk rosak tu tak mak cuma nak sangat tukar baru :( . Huaaa ! :'O . Padahal aku tak suruh dia tambah duit pon har har har ! Vivaz yang tak seberapa ni lah RM680 ni aku beli tak mintak duit sesapa pon :O . Kalau cuti sem lama boleh kerja siaa . Ni cuti dua minggu , apa lah yang aku boleh buat -_- . Agak agak dalam dua minggu dapat ke meraih RM1000 ? Kalau boleh kan best . Weh tapikan ni ada lagi satu ...


Hahah can you see this ? Hei hei i want it too :O . Gila tak kau lepas satu satu ? Hah ekceli benda ni macam sandaran je lah *sandaran defuq ! Hahah sandaran lah sangat ! Ni aku lagi nak :O . Even aku ni bukan peminat jam yang tegar , aku nak sangat beli ni ! Ni aku malas nak cite ceciri dia . Cari sendiri haha ! Mmm nak kerja part time cashier ah , maybe sebulan je kot dah boleh dapat bendalah ni . Huh ! Ni nama dia iPod Nano tak pon iWatch senang ! Eh betol ke ? Ahh entah hahah . Mmm tapi bendalah dueko ni memang aku nak sangat ah kan . Kena kerja weh macam ni ! Hmm kerja kerja ! Usaha tangga kejayaan !

KBAI <3

Terima Kasih Kerana Sudi , Senang senang Jengah Lagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam blog ni yang lain daripada yang lain adalah hasil titik peluh Hailmi Mernado